Wednesday, May 27, 2020

Õpilepingu ja õpitu analüüs

Minu meeles kõik mida ma tahaksin saavutada ma saavutasin ning sain isegi rohkem. Minu eesmärk oli päris lai: midagi uut õppida ja proovida ning ka vaadata kuidas teised tulevased õpetajad sellega hakkama saavad. Ma proovisin päris palju uut keskkonnad ja lugesin mõned huvitavad blogid. Kasutasin just need strateegiad mis ma pani kirja õpilepingus, uurisin ja proovisin kasutada lingid ka juhul kui ma pole kasutanud seda kodutöös. Minu hindamiseks oli "Mulle on piisav kui pärast kursust ma salvestan 2-3 lingid endale mis ma olen kindel et hakkan kasutada pärast kursust ka, mitte ainult kodutööde tegemiseks. See oleks mulle tõestus". Tegelikult ma sain kindlasti rohkem kui 2-3 lingid mis ma kasutan pärast seda ainet. Olulisem on see et mul ärkas suur huvi selle teema kohta, eriti kui ma tegi õpistsenaarium ja uurimistöö analüüsi. Kuna ma tahan matemaatika õpetajaks saada ma alati tundsin et matemaatikas pole võimalik palju asjud teha teisiti, sest teemad on päris konkreetselt ja rangelt struktureeritud. Mul alati oli suur huvi digitaalse keskonnate vastu, algul ma läksin ttü programmeerijaks, aga katkestasin suure tervise probleemide tõttu (ka programmeerimine oli mitte piisavalt loov). Praegu olen väga inspireeritud kahe minu huvialade, õpetamise ja arvuti (ning erinevate digitaalse asjade), kombineerimiseks.
Nagu väga hästi ütles Astrid Randoja haridustehnoloogia on sellest et "kas ma julgen katsetada" ning see aine kindlasti julgestasin mind proovida.


Õpiväljundid kursuseprogrammist:
  • analüüsib ja hindab IKT vahendite sobivust ning nende kasutamise võimalusi õppeprotsessis;
  • analüüsib enda haridustehnoloogilisi pädevusi;
  • kasutab erinevaid IKT võimalusi õppeprotsessi planeerimisel ja läbiviimisel.
Need ma saavutasin ülesannete tegemisest edidaktikumis.

Mis minu jaoks töötas ja miks?
Minu jaoks töötas ülesannete tegemine. Selle aine ülesanded oli kõik huvitavad ning pakkusid piisavalt väljakutset ning õpetasid midagi uut. Võib olla isegi kõige parem koostatud kodutööd pedagoogika ainetes.
Mis mitte ja miks?
Tegelikult midagi mis ei töötanud ei tulnud meelde. Mõned asjad ma ise tegi keerulisem kui nad tegelikult oli aga see oli ainult minu nõrgade küljede tõttu.
Mis on minu tugevad ja nõrgad küljed?
Minu tugevad küljed on uudishimu ja struktureeritus. Ka minu pedagoogika armastus :)
Minu nõrgad küljed on minu isoleerimine ja prokrastineerimine (mis mõnikord ka nullib minu struktureeritus).
Mida ma peaksin järgmisena tegema?
Järgmisel aastal ma tahaksin leida töö koolis ja ma kindlasti hakkan kasutada lingid mis ma sain sellest ainest. Mõned neist on eriti hea tunni planeerimiseks, nagu see mis Ksenia kasutas. Minu praeguseks eesmärgiks haridustehnoloogias on uued teadmised kasutada tavaelus ning arendada oskused nendega seotud (nagu uurida rohkem erinevate digikeskkonnate tööristad)

No comments:

Post a Comment